bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Shorts eller leggings?

16 april 2013

Shorts eller leggings?

Vad skulle du välja eller vilken typ är du, tränar du helst i shorts eller leggings?

Som ni ser så är jag garanterat en sport tights människa, jag använder shorts ibland men jag tycker mina muskler dallrar för mycket när jag tränar med shorts. Känns bättre när musklerna är på plats och leggings är så skönt ha på sig helt enkelt.

Som sagt jag använder mina leggings till vardagen till andra tunikor och sånt. Bekväm skall det vara och snyggt på samma gång ;) Men smaken är som baken så vad tycker du? Shorts eller sport tights, leggings?

Peace!
/A

1 kommentar:

  1. Det var nu det konstigaste jag har hört någon gång att det skulle vara musklerna som dallrar! Det är nog något helt annat än musklerna som "dallrar"..

    SvaraRadera