bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Love me or hate me

23 april 2013

Love me or hate me

Teknisk strul på Piloxing timmen idag och jag ogillar det. Micen funkade inte som den ska och stereo och jag var inte goda vänner heller. Men vi kom igenom den! Eldar bara mera på mitt humör och man gör det bästa av situationen.

Nog om det, tacksam för att ha så otroligt snygga kunder och så duktiga. Ni är guldvärda. Mycket på gång men jag har lite överraskning tills imorgon till er. :)

Hur skulle du beskriva dig själv? Jante-lagen är något vi har med oss alla dagar, du skall inte tro att du är något. Kan jag hålla med? Vi ändrar lagen till du skall inte tro att du är någon än dig själv. Man blir bättre och lär sig att lyssna. Jag älskar pilates, boxning och dans. Jag skulle vill vara bättre på spänst och expolsiv träning men lite åt gången, lyssna vad kroppen har att säga. Vakna upp på morgonen och säga jag är fantastisk precis som jag är, jag har brister men jag freakin' fantastic för att jag är mig själv. Prata alltid om dig i positiv benämning, det behöver inte vara skryt utan positiv om dig själv.

Varför skall vi var pessimister? Förminska inte dig själv och våga vara du! Du äger!

Love and Respect
/A 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar