bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hit by a truck

29 april 2013

Hit by a truck

så känns det idag, ville inte gå från sängen, huvudet var tungt, kroppen känns påkörd. Det har puttra i min kroppen en pollenallergisk/förkylning och märkt på body pump och styrketräning att jag har inte orkat som jag bruk så det är dags att bygga upp kroppen istället med kanske vila och vitaminer.

Värst med pollen är att man inte får vistas så mycket utomhus t.ex. löpning, promenader  och få den här härliga vårluften. Det finns medicin för den men för mig spelar det ingen roll för jag tycker det inte biter på och så har jag inte så farlig allergi mot vad jag hade förr.

Men till veckans träning:

Mån: Helkroppsstyrketräning + 15 min NTC cardio
Tis: Piloxing (på Lady Line)
Ons: Pilatesinspirerad motion och Piloxing med tjejerna på Solhem
Tors: Body Pump
Fre: Vila
Lör: Vila
Sön: Body Pump och Piloxing

Bra träning och bra kost ända tills fredag och lördag kom, då sprack det. Åt av alla goda saker men ibland släpper man till det och vi är endast människor så.

Några av mina otroligt fina kollegor, vi hade öppet hus i lördags. Trevligt med så mycket folk som kom och besökte oss!

Dags för ny musik och öva in ny övningar till stepen och Piloxing
Tjohoo!
/A

2 kommentarer: