bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: så grötigt!

19 oktober 2011

så grötigt!

Har faktiskt under längre tid ätit gröt på morgonen. Jag har alltid varit en smörgås-monster på morgonen men har tänkt om lite och äter gröt iställe för 2-3 smörgåsarna och för att undvika massa socker på gröten så brukar jag alltid lägga på blåbär och lite kanel över! Yummy! Men också jordgubbar, hallon, äppelmos, torkade frukter, nötter, kokosflingor och gnuta honung, variationen är stor! Mera protein åt kroppen! :) Ni äter väl eran frukost på morgonen? Jag själv så skulle kunna ha värsta festmiddagen på morgonen för jag är så hungrig! Man behöver ju inte heller koka havregryn hela tiden utan variera med bovete gryn, hiris, råg blanda i lite linfrö (blöt läggas först) för att få magen i gång. För att magen vilar ju under våran sömn så den behöver en kick så att det börjar arbeta igen.

Dagens skrivande på lärdomsprovet måste fortskridas, focus focus! Annars pilatesinspirerad motion och Piloxing i Malax och Petalax ikväll! Så fullt ös! Nu kör vi! jepp jepp!

Ha en skön onsdag!



PS. Är det någon som vill beställa Piloxing kläder? gå in på piloxing.com/store/ och vill ni beställa så kan vi göra en beställning tillsammans för att gör det allt mycket billigare. Det står i dollar men jag kan räkna ut hur mycket ungefär de kostar. Vill ni prova t.ex. topp eller byxor så får ni prova mina eller titta på dem.  Ta kontakt via här på bloggen eller telefon, email som finns på högra spalten.






Love
Ann

2 kommentarer:

  1. Är intresserad av piloxingkläder.Mvh Annette

    SvaraRadera
  2. Bra Annette! skick på facebook eller email, sms åt mig så ska vi se om det är flera som vill beställa. :)

    SvaraRadera