bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: hur dum får man va?

12 oktober 2011

hur dum får man va?

ibland leker minnet med mig. Skulle ha träffat en vän igår men glömde heelt bort det! Kommer på det nu först. Hur kunde jag glömma, jag vet att jag glömde att skriva upp det så kanske därför. Men iallafall! Skäms på mig själv. Man blir så arg på en själv. Skärpning!

Tack för igår tjejer som var i Kristinestad och kämpa på! Ni gör ett bra arbete! ;) De som inte har provat än  ska komma och prova! Man blir lätt överraska hur effektiv det verkligen är. :)

Ikväll är jag i Malax och Petalax men för det så blir det att läsa och skriva hela dagen och lite yoga in between.
De som läser min blogg eller läste föregående inlägg så kan man laga sesamkyckling nuggeter av samma men byt ut eller strimla kycklingfiléerna istället eller köp färdig strimlade. Servera med ångkokta grönsaker och sallad.

See you around!


Kram 
Ann



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar