bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ordning och reda

24 oktober 2011

Ordning och reda

Märker jag skulle behöva lite mera organiserat i mitt "kontor" dvs, min papper. De är nu just lite här och var i olika pärmar och sånt men jag hoppas när jag flyttar nästa år att det blir bättre med min organisation gällande papper.

Skall hålla två grupper (redskapsgymnaster) på lördag dag, kommer att bli roligt! Det lite pilates, boxning åt dem. Försöker som bäst hitta någon slags musik åt dem. Hitta bra skivor men problemet är att de är så dyra och jag fått tips om mix-program att använda men lite dyrt än att köpa och det tar tid att göra om låtarna till sin egna speed men roligt är det men jag skulle behöva ett till dygn på min vecka.

Idag skall jag till skolan, får se om jag somnar av måste sitta still på skolbänken. Men jag kan ju inte heller vara hela timmen för jag måste till jobbet (WasaMove) och sen vidare till mitt lilla Närpes, ni vet vad det är! PILOXING! Måste dela med mig om hur mycket du får av den här motionsformen. Jag har en dam som sa hon gick ner ett halv kilo efter ett pass och annan ett kilo! Ett kilo är sällan att någon går ner men helt otroligt roligt att man kan gå ner ett kilo på ett Piloxing-pass. Jag själv bränner runt 400-500 kcal på ett pass så vill ni få plats med julkalkonen, skinkan i vinter så ni vet var Piloxing finns.

Har ni frågor om allt från himmel och jord så fråga! Gå inte grubbla på dem utan fråga istället via telefon, email eller facebook och på bloggen. Så ikväll börjar jag ta emot beställningar på Piloxing-kläder så är ni intresserade ta kontakt! www.piloxing.com/store där hittar ni kläderna. Vill du prova något av dem så har jag några kläder n i får känna och prova.

Annars så ses vi ikväll om inte ha en skön börja på veckan!


Love
Ann

2 kommentarer:

  1. Jag vill ha:
    Wrap (sleek), 43$
    Tank (funky), pink, M,15$

    När beställer du? :)

    SvaraRadera
  2. jag ska låt det gå 1-2 vecka nu så får jag se vad folk vill ha :) men jag skriver upp!

    SvaraRadera