bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Helgen som har gått..

17 oktober 2011

Helgen som har gått..

..var skit roligt!! :) Mera sånt! Men på olika dagar för att alla människor räckte inte till alla ställen men jag tackar arrangörerna för ett bra jobb! Tycker awesome att träffa nya människor och prata, ha roligt. Blev svettigt genom alla kläder man hade på sig. Vi hade sen en liten fest på gymmet och sen vidare. Så jag bjuder på lite bilder från både korsnäs MåBra-dag och Hälsodag och modeshow på MGdepån.























Kläderna kommer från Run&Go som finns i Närpes säljer bland annat Peak Perfomance, Adiddas, Björn Borg, Asics med flera märken! Så gå in och kika! Hitta en massa fint speciellt rosa asics nimbus skor var helt skit snygga! Jag använder gamla modellen av nimbus asics skorna, neutral skor som där jag har special inlägg åt fötterna efter när jag var och stuka foten förra sommaren när jag va ut och sprang så då tänkte jag nu måste jag göra något av mitt vrickande av fot så fixa jag med fotinlägg som kan fixas i Kristinestad men också hos Mari-Lousie.

Så Super-Måndag dvs. Piloxing på WasaMove och i Närpes på Gymnasiesalen! Yeah, I want to kick some Butt! Vi ses alla, ha en fräsch måndag!

Kram
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar