bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Böcker, inspiration, sol och gula löv

05 oktober 2011

Böcker, inspiration, sol och gula löv

Länge sedan jag har bakat något men jag har inte haft tid helt enkelt. Just nu är jag har böcker överallt, sitter och läser om dagarna men när man inte e van att sitta stilla utan måste ha något att göra så tappar man lätt koncentration iallafall jag. Jag håller på och skriver lärdomsprovet och jag har ett intressant ämne men fortfarande har svårt att hitta lugnet inom mig för att läsa. Helst skulle jag kunna använda mitt huvud som en kopieringsmaskin att man sätter boken på huvudet och några sekunder har man boken kopierat och man minns allt. Meeen så är det inte.

Vill ge tips åt den som har stort behov massage att besöka den här personen. Många av mina vänner går dit och jag själv i vårast var dit och fixar upp min kropp. Hon har just börjat med en sån maskin som heter bio-resonans. Själv har jag förstås provat men hos Gunilla heter hon. Jätte duktig tjej som jag har gått sedan jaa.. vet faktiskt inte, 10 år snart? Den här maskinen skannar kroppen och hittar t.ex. parasiter, bakterier, allergier och botar dem! Amazing? Absolut. Man behöver aldrig gå till en doktor mera, no more painkillers som innehåller onödiga syntet blahi blaha som kanske hjälper mot huvudvärk men förstör något annat i kroppen t.ex. magen. Så har ni krämpor gå till henne eller Gunilla. Jag själv borde gå dit för att bota min stukade fot, för maskiner gör det. Men hon har lite fullt upp just nu så jag väntar på tid. Men mera om maskinen kan ni läsa på Bio-energica naturlig vård. (länken där uppe)

Måste få säga att e så roligt att se leenden och vilken kämpa glöd människor har! Keep it up! Det är så roligt att se att människor inte vill ge upp utan kämpar och har roligt. Jag blir så varm i kroppen att se det. När jag instruerar så talar jag mesta på svenska men på gymmet i vasa pratar jag engelska och det är faktiskt kul, jag vet inte deltagarna tycker men jag pratar alla dagar engelska så det kommer naturligt ibland. Men jag skulle vilja utveckla mitt språk mera som lära mig flytande finska, tyska. Förhoppningsvis någon dag. Jag älskar att kommunicera med människor därför vill jag gärna lära mig mera finska. 

Så ikväll Malax och Petalax tjejer! Jihaa! Ha en underbar dag så ska jag hitta på något roligt åt er tills imorgon!


Ciao!

Kram
Ann

1 kommentar: