bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: haa.. PROSIT!

25 oktober 2011

haa.. PROSIT!

Börjar på en fritt valbar kurs igår. Intressant var det! Så kom jag på en sak när läraren talade om bilder och upphovsmannen till bilderna. Har rikitgt glömt bort ämnet att man får egentligen inte ladda upp andras bilder utan att fråga lov annars kan du faktiskt få en stämmnings ansökan hem till dig och du behöver betala en massa cash för. Så no more google bilder här inte. Klart jag får använda det jag har rätt att använda som t.ex. Piloxing logan får jag använda eftersom jag är medlem i Piloxing men annars inte. Den fritt valbara kursen hette internet marknadsföring, tycker jag behöver det eftersom jag använder min lilla marknadsföring via internets olika kanaler.

Nyser och har mig, inte bra! Får kuriera med ingefära och echinaforce, förstås en massa c-vitaminer. Här ska ingen förkylning komma! :D 

De som var intresserad av Piloxing leggings/capri så kostar dem runt 54 euro men jag måste säga att det kommer ju en postavgift och skatt till på kläderna när vi beställer men mera vi beställer desto billigare för oss. Några har redan beställt men jag har upp beställningen 2 veckor till så vill ni ha så beställ! :) Bra kvalitets kläder och jag har med mina byxor och kläder om ni vill prova. Storlekar är mest runt S, M och L, kan finns onesize också på kläderna. Ni ser var ni kan kontakta mig (högra spalt). Frågor? Jag svarar :)

Och ikväll är vi i Kristinestad! Wooop Woop! Svenska lågstadiet kl.19.00, Sleek Sexy and Powerful!! Loovely! :)


Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar