bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Taggad

25 november 2012

Taggad

Oh yes... Jag är så taggad att gå till gymmet idag. Piloxing timme först kl. 15.00 och sen kör jag en heldundrande benpass idag. Bara väntar på pinan och svetten. Så får jag njuta av infra röda bastun sen. Härlig söndag att vänta sig. :)

Dagens motivation enkelt men effektiv:


Jag har alltid varit in på hård träning alltså militär träning där en står och pushar en hela tiden. Pushar ingen så ni vet människan av naturen är lat och orkar inte prestera lika mycket om man inte har den mentala motivationen att jobba. Jag saknar styrketräningen nu och nu kan jag smyga in några när mina ben känns bra eller kroppen skriker efter det.

Jag har en liten överraskning åt er senare! Ledtråd: jul. Säger inget mera... ;)


Peace and hugs, A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar