bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: BeYou Fitness presenterar: Julkalender med välmående, vinn pris

29 november 2012

BeYou Fitness presenterar: Julkalender med välmående, vinn pris

Nu kan ni vara med i en julkalender där det man inte käkar choklad i varje lucka utan faktiskt göra något istället. Ni vet kanske när ni va små så kanske ni fick en karta varje lucka och sök upp en grej eller choklad i huset? Inte riktigt men lite utmaning och lite roligt kommer det att bli.

Den här julkalender går ut på att du kan vinna julklappar fyllda med överraskningar och ett presentkort. Men vad kräver jag av dig. JO! Jag vill att ni tar ett eller flera (minst 5 foton på hela 24 luckor) foton av dig själv när man gör olika övningar före eller efter eller beskriva hur det känns när man har gjort övningarna för hela kalendern. Mycket enkelt. 

Vad är syftet med kalendern? Att vi stressa för tok för mycket över julen och jag vill att folk skulle kunna göra det här roligt och med en liten morot för att försöka slappna av och må bra! Försöka vara Positiv ända ut till Julafton alltså. :)

Jag kommer posta upp luckorna en dag före luckan öppnas så ni är beredd på vad som kommer att hända. Det som ingår i kalendern är:

- Mental träning
- Träning kan bestå av övningar, program 3-60 min.
- Positivt flöde
- Stretchning m.m.

Det kommer inte att bli svårt och man får göra det när som helst. Ni kommer också att se mig göra övningarna. Frågor? Kommentera eller email: ann.franzn@gmail.com, Facebook: BeYou Fitness (går att skicka privata meddelanden till företaget eller mig också) 

OBS! När ni sänder in bidragen åt mig så kan ni göra det via emailen eller facebook ovanför. Dela gärna det med er vänner, kollegor eller varför inte familjen. Vi är starka tillsammans! :)

Lycka till och det kommer att bli en välmående Jul! ;)



Kram/A

2 kommentarer:

  1. supersvårt ibland att förstå vad du menar med alla dessa stavfel ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. sorry, jag e lite slarvig och inte kollar över det. Men kanske lite bättre nu?

      Radera