bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ego, ingen vilodag, Papper

14 november 2012

Ego, ingen vilodag, Papper


Ibland måste man bara göra det. Göra det som man är rädd för. Mentalt träna upp att stå på sig, slå tillbaka. Eller också att man rädd för en själv. Det är ibland så att man fiende mot sig själv. Hur kan man vända sig mot de här? Möt dina rädslor. Ta itu med dem även om handsvetten rinner och kallsvetten finns. Mår dåligt men om man har haft det en längre tid behöver man bearbeta den känslan så den försvinner och man mår bättre och starkare. 

Vilodagen försvann denna vecka, blir en tuffvecka igen. Många Piloxing klasser nu igen, roligt är det tro mig men finns alltid kroppen som vill säga stopp men äter och sover ordentligt nu så rehabar man sen. Så 6 klasser har jag se framemot att avverka före helgens slut. Det här att säga Ja utan att tänka på konsekvenserna. de tillkomna klasserna i helgen lördag på Sports Club kl. 15 och söndag kl. 17.45, håller jag piloxing där, lite nervös redan och förstås Ladies Night på simhallen i Närpes (Missa inte det!)

Massa papper ligger runt mig än, jag måste bli klar. Annars blir jag väldigt less på mig själv. Snart.... Hur många har jag inte sagt det? Men snart...Väntar på lättnaden och ta en djup andetag och kanske gråta en skvätt av lycka. Snart...


Punch fear in the Face, BOOM!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar