bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Allt för hälsan

08 november 2012

Allt för hälsan


Kommer att åka över till Sthlm i helgen och besöka Allt För Hälsan mässan, hurra! Kul att kanske knyta kontakt och få lite inspiration även kanske få uppleva nya saker på marknaden. Eftersom det inte blev någon kraft event i karlstad för några veckor sedan så boka jag om mig till den här mässan istället. Yeee! Skönt att få komma ur Finland än stund och rensa skallen lite.

Det är tre mässor på samma gång men jag har bara valt att gå på hälsomässan. Seminarier såg jag på många kändisar som fustra skaparen Jarkko Kortelainen, Fredrik Paulún, ni vet han som förespråkar GI och hans nya LCHQ dieter eller livsstil och många flera. Bara sånt som jag älskar!

Så tyvärr blir det ingen Piloxing på söndag men ni får Zumba med Patricia på Lady Line iställe så kör vi sleek sexy powerful nästa söndag istället ;) Men IKVÄLL kör vi, nytt program och ny musik, jump on it girls! :) och sen till Närpes i gymnasiesalen, avslappning och core.

Antingen på söndag kommer det bli lite shopping, nya vinterskor skulle ju inte var så dåligt och kanske får smyga in sig på någons klass i sthlm. Vi får se vad man hinner med.

Fråga på om det ni vill veta om allt för hälsan eller gå in på deras hemsida alltforhalsan.se.

Själv behandling idag var till frissan och så skööönt! Ny färg och lite annorlunda frisyr. Happy me! och imorgon har jag Core på WSC och sen massage före avfärd. Massage är nu nödvändigt för mina ben är som träpinnar, inte skönt alls...

Be strong, Be fierce
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar