bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Ladies Night, Synergy, Friday

16 november 2012

Ladies Night, Synergy, Friday

Jag vill presentera en av de bästa produkter som jag tycker är bra och vill dela med dessa produkter. Jag kommer att ha med produkterna på ladies night ikväll start kl. 18

ProArgi9 plus är produkt som passar åt alla skall jag väl säga, inte åt barn men alla vuxna människor. Innehåller l-arginin som hjälper dig med blodcirkulation, de som har högt blodtryck och vi vet att när vi blir äldre så börjar det samlas slag i artärer och den här produkten skrapar bort slag och minskar på det så blodcirkulationen i vår kropp att funka. Den funkar så otroligt bra för dem som tränar för återhämtning blir snabb och för de som jobbar sittandes så känner inte sig trött.

Så här står det på deras hemsida:

Hjärtat är en kraftfull muskel och kroppens viktigaste organ. Därför är optimal hjärthälsa och stöd för hjärt- och kärlsystemet av yttersta vikt för långsiktigt välbefinnande. ProArgi-9 Plus, en komponent i Synergys V3-system, hjälper genom att tillhandahålla l-arginin till ditt blodcirkulationssystem.

L-arginin verkar som en stimulator för produktionen av kväveoxid. Kväveoxid är en viktig naturlig substans involverad i hjärtoch kärlsystemet, något som bekräftades av Nobelpriset i fysiologi och medicin 1998.

En portion ProArgi-9+ innehåller 5000 mg (5 grams) av elementär l-arginin av farmaceutisk grad.
Med hjälp av l-arginin utsöndras kväveoxid i artärerna, vilket i sin tur stödjer blodcirkulationen. Kväveoxid produceras naturligt i artärernas endotelceller, men, eftersom det är en gas, har den bara en livslängd på endast några få sekunder. Ökad produktion av kväveoxid, genom intag av l-arginin och l-citrullin, förhindrar molekylen från att inaktiveras.

Fördelarna med ProArgi-9+
• Stärker hjärta och blodkärl
• Förbättrar oral hälsa med Xylitol
• Ger mer energi

Det finns många solsken historier för dem som har börjat använda denna produkt. Jag känner en som hade sömnapné och inte behöver använda maskinen mera! Blodtrycket sänktes och han orkade mera. En känd simmerska i Finland använde synergy. Och tänk produkten är vegetabilisk och naturlig. 

För mig så har båda produkterna hjälpt att få ett friskare hud, hår och naglar, klart ni vet när man har PMS så försvagas alla fall naglar eller hormonerna ändra hos mig så det hjälper inte allt men blodcirkulationen har ökat och jag orkar mera. Jag brukar var riktigt trött efter mina klasser men inte längre. 

Denna andra produkten är Mystify är full proppat med superfrukter som hjälper mot immunförsvaret, magproblem och mental fokusering m.m. Känner man sig sjuk så kan man ta en hutt före man går och sover. Min mage mår bra av detta för jag har slutat ätit probiota magtabletter. Den går som klockan ;) Den här kan man ge åt barn också. 51% av acai bär innehåller den och faktiskt inte bara juice och vatten. + Mycket god.

Så de här produkterna kommer jag tala om och blir ni intressera av dem så kontakta mig på emailen, telefon eller ikväll på Ladies Night! Man kan ta ett prova på kit på 3 månader och är man inte nöjd så får man pengarna tillbaka. :)



Kram/A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar