bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: BildBomb!

13 november 2012

BildBomb!

Spa

RAW FOOD

Julklapp åt han?

Lorna Jane kläder, me like a lot! :)

Nike kinect test

Spartan på stora scen

Tränigsburen- hit eller diss? Intressant träningsupplägg

lek hörnan för träningsgalna

ja, tack! Hemmaträning

Jarkko Kortelainen skaparen av world of shapes och fustra


Chips som broccoli, rödbeta, annans m.fl. jätte gott! vakuumfriterade, torkade.

vill ha mera hem men fick nöja med de saker jag har köpt

Söndag kväll på perrongen

Fick hem, kokosvatten, celsius drycker, lchf bröd-mix, stevia choklad, granola müsli (raw food)

Chips! inget tillsatts av socker

Böcker, tidningar, lorena jane sport bh och byxa, holistic blus och vinter sneakers från adidas

Jag bara måste ta kort av den, julklappstips!
Åh vad jag tyckte Lorna Jane kläderna! Såg de skall också komma till Finland, fantastiskt! Vill man ha lite speciella kläder med färgsprakande, snygga citat och blixt leggings. Ja då är denna kollektion något för dig. Klart inte världens billigaste kläder men kvalité var det. Jag provade en massa och ville ha allt förstås men fick lov att ta det som man behövde.

Bildbomb nu och jag skriver mera senare ikväll. Step/muskel på gång ikväll at MG depån. Härligt! Vi ses där då!


Fearless
/A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar