bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Måndag

12 november 2012

Måndag

Stig kl. 04.00 och iväg till flyget. Hemma igen, pustar ut och får kör igång tvättmaskin m.m. Ni vet same old, same old. Nu nya tag igen.

Under mässan så träffade på han som har world of shape, fustra, Jarkko Kortelainen (hoppas namnet blev rätt här nu) pratade med honom lite och han hade gett ut en bok! Tänkte köpa den men jag har köpt 3 andra böcker också så men min födelsedag är snart här om någon månad, Hint hint! Trevlig kille i alla fall och lång, small en. Tror jag har bredare höften va han hade!

Annat... mycket böcker om LCHF, seminarium och på stora sen såg Spartans blev lite sugen på deras monter faktiskt, det var som en lekpark för fitness killar och tjejer. Men det intressantast var en träningsbur med olika redskap. De skulle vara något att ha i ett gym, hemma gym eller dyl.

RAW food var ganska mycket representerat där också, fick hem något av som visa senare. Har lite choklad till kollegorna på LL ;) Choklad med stevia.

Haft en bra och intressant dag på mässan och sen en vända på söndag då till city, ville ha så mycket men tyvärr så har jag inte ett kort där det står no limits på och inte på kontot heller så jag fick nöja med ett par varmare sneakers till vintern. Glad är man för det och hem till min man igen.

Tack gärna skulle jag kunna resa igen, det är så roligt att se människor och något annat än en rosa kyrka. Jag älskar mitt liv här också, jobb, familj och kärlek.

så dagens inspo:


Ta med pinnar ikväll till helsingby och vi kör normalt i malax.

Love
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar