bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Styv, Musik, Snö?

27 november 2012

Styv, Musik, Snö?

Om man är styv just runt nacken och andra ställen i kroppen, Snälla lyssna på kroppen och gå till en massör, fysioterapeut, naprapat eller läkare t.o.m. rätt stretchning kan hjälpa. Kroppen behöver inte ha den ursäkten att jag kan inte göra den övning, känns bara i nacken när jag gör vissa övningar. Antingen gör man fel eller oftare så är man så styv i nacken så man får inte övningen gjord. Jag ber er att lyssna på er kropp, där din själ lever i. Den behöver inte ta stryk, ge den kärlek. Vill man leva i smärtan då är det okej men vill man inte ta steget till ett välmående kropp och knopp! Jag ber er att ta hand om er kropp lika mycket som ni tar hand om allt annat, enkelt man behöver det. behöver ni tips till vilken massör ni vill gå till en man eller kvinna så kan jag ge tips i olika regioner (malax, vasa, närpes)

Musik-tisdag också ny tracklist på gång till stepen och förstås får ni smak prov till kvällens pass:


Tråk-väder, jag vet men det blir ljusare snart. Vill gärna beställa lite snö! Argument för den (jag) som är lat för jag blir inte så lycklig när man tvättar bilen och så samma dag är den lika smutsig igen. Mörkret är nu just inte min stora idol men med lite snö så blir allt mera ljusare. Tack på förhand... ;)


Be Happy/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar