bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: snabba ryck!

26 april 2012

snabba ryck!

skriver snabbt in här vad jag har att tänka på idag. Skön lugn träning igår med bröst och axlar på tapeten. När man har egna gruppträningar så är det skönt ibland att få träna själv och rensa tankarna. + att det var nästan tomt i gymmet. Det var jag och maskinerna. Finns inget bättre. :)

Idag skall jag öva på den ena och den andra som kommer i framtiden. Jag är så nervös för tagningen. Det här är något som jag vill, en dröm. Som jag aldrig trodde jag skulle få vara så nära till. Även om det inte skall gå hela vägen så är jag glad att jag var en av dem som fick komma så långt. Jag berättar sen om vad det är när jag får det slutliga. Jag måste göra mitt yttersta. I can do it!

to do list:

- öva 
- papperskriget fortsätter
- baka bananmuffins, pannkaka 
- Piloxing ikväll på MG depån
- träna lite styrka efter, kanske ben?

Walk this way, guys in 140 BPM

Love/A

2 kommentarer:

  1. Hej Ann!
    Kan man komma med vilken fredag som helst på piloxing på wasa move? och isf ska man ha med något?
    Skulle så gärna komma imorgonkväll, men är lite nervös :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Det är bara att komma med, det är ingen bokning system utan det är samma sak som på nästan alla gym i vasa att man får en lapp vid kassan som jag samlar upp då före timmen börjar. Du behöver endast ha med vattenflaskan och möjligtvis handduk. Vi är barfota men om man vill så får man ha skor på sig. Jag har handskar om man vill prova på eller känna på Piloxing-handskarna väger 250 gram.

      Och PS. du behöver absolut inte vara nervös :) kom med och ha roligt iställe! :D

      Radera