bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Kära Dagbok

16 april 2012

Kära Dagbok

Idag har jag mycket pappersarbete att göra men sen får jag åka på massage! YES! kommer att bli skönt och kanske tejpning av foten.

Helgen gick förbi snabbt, hann ha ett spinningpass men skit asså. Man går runt och tror man har bra kondis men hehe.. drip drop från cykeln av att man var svettig. Effektiv är spinning, du får bra grundkondition, starkare hjärta och lungor plus att man får starka muskler, de stora ben musklerna i kroppen jobbar samt sundare blodcirkulation. Denna träningsformen är rätt skonsam mot kroppen om man är skadad eller överviktiga.

Jag började faktiskt med spinning för det var effektiv och kul. Nu håller jag på med så mycket annat så jag hinner inte och vill prova mera annorlunda saker.

Veckans schema:

Måndag:
StepBody MG depån kl. 16.45
Piloxing (sista för NGF) kl. 19.00

Tisdag
Piloxing (kristinestad) kl. 19.00

Onsdag
Pilatesinspirerad träning kl. 10
Senior styrketräning kl. 11.15
Piloxing (ladyline Kivihaka) kl. 17.15
Sista Pilatesinspirerad (Malax) kl. 18.25-20.30

Torsdag
Piloxing MG depån kl. 17.00
+ egen styrketräning

Fredag
Wasamove Piloxing + Pump kl.17-19

från pinterest
Hur sin din träningsvecka ut? Dela med dig! :)

A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar