bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Påskveckan

03 april 2012

Påskveckan

Vet inte riktigt vem som har beställt snö till påsk. På ett sätt är det bra för allergin för det tar på extra dam och partiklar men fortfarande lite konstigt då snön höll på att gå bort så kommer det mera. Jag kan ju inte bestämma om saken så. :)

Måndag var super, kanske lite för mycket i rullning så jag hann inte blogga. Roligt med nya deltagare på stepen igår och vilket ös vi hade på Piloxing! Det hjälpte att få feedback av master trainer. Vi fortsätter i samma stil ikväll i Kristinestad kl. 19.00 i svenska lågstadie.

Känner att man inte får något gjort idag eller jag försöker få LP skrivandet som ett flow men jaa.. Var är flowet? Skulle behöva en som coachar mig att skriva. När det finns hundra miljoners saker intressantare att göra. Nej, fokusera om jag någon gång skall bli klar. Har ni tips? :)

Påskveckan ser ut så här:

Tisdag kl. 19.00 Piloxing i Kristinestad
Onsdag kl. 10.00 Pilatesinspirerad motion (MG depån Närpes)
             kl. 11.15 Styrketräning med Seniorer
             kl. 16.30 Body på Wasamove
             kl. 18.15 och 19.30 Pilatesinspirerad motion (Malax MI)
Torsdag kl. 17.00 Piloxing på MG Depån
Lördag kl. 10.30 Cirkelträning på MG Depån

Måndag 9.4 endast StepBody kl. 16.45


Vi ses!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar