bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: S-O-R-E

17 april 2012

S-O-R-E

Ärligt talat så är mina ben mördade av allt. Fattar verkligen varför man skall vila efter massage och inte ha 2 pass. :) Skönt var det på massage eller ontskönt som jag brukar tala om men det var behövligt. Man behöver verkligen göra det här en gång månaden och stretcha mera. Man blir delad upp i två läger när man talar om stretchning att man skall inte göra och andra säger man skall göra det.

Jag tycker att man måste stretcha eller jag behöver det, det är mera individuellt hur man har sin kropp men jag är inte styv men ändå så har jag muskler som är förkorta så de behöver uttänjas.

Provade också balance tejp, som stöder min fot och tack joanna för jobbet. Så det blir intressant hur min fot reagerar på tejpningen. Här kan ni läsa om Balance tape.Vill ni blir tejpade också? Så gå in på Facebook och ta kontakt med Wellness Fysio (joanna heter hon som har det)

Hon förstod att det måste ju vara PILOXING rosa! så det matcha min  outfit :)


Efter gårdagens pass, apelsin, banan, kiwi, jordgubbar och kvarg, YAM!


Annars, snö, snö och snö så bryt mönstret av arg och besviken på vädret och ta ut aggressionerna på PILOXING ikväll i Kristinestad kl. 19.00!
Ge inte upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar