bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Helsinki, dinner and sweat!

01 april 2012

Helsinki, dinner and sweat!

Helgen har gått och snabbt går det. Som sagt i lördags bar det av till Esbo för lite träning med master trainer Mia B. Smith. KUL och hårt! Min rumpa känns skön idag. ;) Träffade nya människor och få feedback så nu får man tänka lite mera på tekniken. Lång resa och lite problem när vi skall till en galleria och shoppa men det talar vi inte om, klantskallar som vi är  :) Men körde in till city of helsinki då istället. Tänkte frysa min rumpa av men nöjda och glada kom vi hem igen också. Skönt att få andas lite annat luft ibland. Härlig lördag!

Snygga brudar!
Idag, har man fått 3 rätters middag på JP (lokala resturang/bar) och det var så himla gott alltså HMM! va gott. Tack tusen tack kära kollegor och MG depån för bjudning och ett gott snack med varandra. Mera sånt :)

Ett tips som jag varmt rekommendera, tyvärr så är Finland lite jag vet inte vad jag skall säga om det men synd att den inte visas här. Får ni tag på den titta på Angelina Jolies film the land of blood and honey. En film som är ihop satt av människors sanna berättelser som har varit med om under kriget i Bosnien. Den är rå, kärleksaga och ett olycklig slut men så eye-opening för alla. Ni kan tänka att den här filmen är precis som då det hände i bosnien och vad som händer i syrien nu. Och världen tittar på. Klart det är bu och bä om den här filmens sanning men enligt jag har varit och sett och hört så är den nära den sanningen jag tror på. 

Men nya tag efter sjukdomar! Börjar med StepBody och Piloxing som vanligt på Måndagar! Yiiha! Vi ses snyggingar! :)


Love
A


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar