bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Proppen gick

20 april 2012

Proppen gick

och bokstavligt gick den av imorse när jag skulle till skolan. Så fick ganska kick start på dagen eftersom jag kan inte byta eller kan inte skall jag väl inte säga men jag vågade inte för jag var så säker på att jag få en stöt men pappa to the rescue så han fixa proppen och nu vet jag hur man gör till nästa gång. Lite bråttom blev eftersom kyl och frysen gick ju av också när proppen gick så annars hade jag lämnat det tills min fästman har kommit. Men äntligen i skolan och får ta tag i SPSS programmet eller krångla med det i några timmar.

FIBO mässan i Düsseldorf denna vecka gissa vem som skulle vilja varit där och dregla över alla trender, inspiration och människor? JO JAG!! Men jag får vänta till nästa år igen. Kanske tid och pengar finns då. FIBO mässan är en av de största allafall Europas största fitness mässa, china har också en convention, mässa och det är den största. En av mina vänner kommer att åka på den till China. Snacka om lyx! :)

Jag har alltid konstigt nog haft en förkärlek till Tyskland och hoppas jag kommer att uppleva Tyskland så småningom. Kanske min förkärlek börja med att titta på RTL (tysk tv-kanal) som endast finns i Övermark) när jag var liten och fortfarande tittar på nu som då. Och har en kille som snackar tyska. Kan influenserna blir mera avslöjande? :)

Men jag nöjer med min dag, jag får jobba med det bästa Piloxing och Pump på Wasamove ikväll. :) Och sen hem till kärleken.

Noch einen schönen Tag und Auf Wiedersehn!



Ps. mat och bak recept är på gång.
Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar