bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Wahoo, Woo!

19 april 2012

Wahoo, Woo!

Igår var den känslan. Roligt att höra positiv feedback och att man är faktiskt uppskattad för de man gör. TACK! Har vikariera på LadyLine i Stenhaga. Spännande för man visste inte hur många som kom och det kom 40 pers. nästan alla två gånger jag hade. Jag får säga wao, lite nervös men wao vilken energi i rummet. Tack för malax brudarna också ni har hållit er till det sista, där också mycket positiv grupp eller auran i gruppen känns bra. Jag säger inte för bara en grupp nu utan alla mina klasser är bra och det är en stor variation. Som sagt jag har aldrig haft en klass på 40 pers. ända nackdelen med det här är ju att jag hinner inte se alla som gör fel att jag hinner inte rätta till därför är det bra att ha en lite grupp så får man aktivera människor att gör rätt. Variation är alltid roligt! :)

Därav läste jag en blogg som jag läst ganska länge och igår hade hon ett inlägg som var riktigt bra. du kan läsa den HÄR. att you make it happen ingen annan gör det åt dig. Ibland tittar man över till grannen att skit.. han har det så mycket bättre och lyckas mycket bättre än mig. Hur många har inte tänkt så? Jag själv vet det jag har gjort det men det behöver inte vara grönare på andra sidan staketet. Det är en själv som sätter kottar i hjulet för att bli det man vill bli. Även om det ser ut att gå bra vet man inte om personen mår bra. Kom ihåg att det är bara du som får det gjort.

På samma blogginlägg hitta jag något som jag verkligen vill stå för och försöka vara:


Så Piloxing ikväll på MG depån, Yiiha! kl. 17-18 




See ya, folks!//A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar