bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Sugen efter träning

30 november 2011

Sugen efter träning

ibland när man läser svenskabloggare spec. träningsbloggar när de blir inbjudna på olika eventer och man tänker jag också vill testa nya saker och träna, få inspiration mera erfarenhet. Men så är ju inte fallet när man bor för högt upp på ett sätt. Jag älskar mitt land och jag älskar min lilla kommun och jag klarar mig utan helt perfekt men stor önskan är få hänga med såna personer som erfarenhet och får sug in allt deras information så man blir en bättre instruktör. Hitta där de teknikträna för NTC (nike training club). Jag skulle gärna vill ha det här konceptet men tyvärr finns de bara exklusiva för SATC-gymkedjan. Här finns artikeln på Sparkibaken bloggen och hon som tränar tekniken är inte mindre hon jag har träffat Maria Olofsson, liten tjej med mycket energi och inspiration så gå in och läs! :)

Dagens fråga: Vad älskar ni att träna? Email in till mig (ann.franzn@gmail.com) eller kommentera här på kommentarsfältet. Berätta gärna också Varför. 

Jag älskar att träna boxning har inte hunnit på jätte länge och önska jag skulle få en egen rosa handskar och svart säck någon gång som jag får lägga upp i hallen hos mina föräldrar. Intervallträning är skitkul om man har pass gjort + favorit mixmusiken. 

Nike blast eventet öppnar idag! Väntar med spänning! Vann faktiskt ifjol på VeckoRevyn en dag på NikeBlast i stockholm och it was A.M.A.Z.I.N.G. har aldrig varit med om något roligare! eller jo det har jag men det var heeelt fantastiskt evenemang. Och jag hoppas innerligen på att jag får uppleva det igen.

Några bilder från ifjol på NikeBlast:






Hade tänkt mig ett annat inlägg idag men vi återkommer med det imorgon ;) Nu ska jag fokusera mig på den interna marknadsföringen idag och hoppas jag får en sida skriven till. :)

Malax och Petalax ikväll, näst sista gången för i år så kom och mjuka upp era sinnen inför julen, ni hinner absolut med det ;)


Kram
Ann



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar