bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Irritation

02 november 2011

Irritation

First of all I want to say some on english. For a year ago I became a Piloxing-instructor and since then I have been hooked on Piloxing and lots of things has change for me for the better. This year have went very fast and life changing. This inspiration I've got from two person, who work for their passion and have been working from nothing up to success story. And what you learn from it? Never give up on you and those who believe in you. Forget about people who talking behind you, they are not worth effort of your trying, tears and happiness that they take away from you. I have learn from my best friend, don't care what people do or don't do, think about yourself what you do or don't do. It has been a life change moments in my life for the better I can say, I meet new people, I get inspired, I have my love ones next to me and I get more confidence. I growing as a person everyday and someday maybe I can help others. But the key is never give up on you. If you have a goal why not go for it? What you can loose? Money? Money is a thing, it can replace a human being.

Okej blev lite långt på engelska men jag vaknade imorse och var så irritera på allt, precis allt. Jag har lugnat ner mig efter ha fått skrivat av mig lite, inte för att engelska inlägget inte har något att göra med min irritation idag. Kanske det går över, ibland har man underliga känslor som ligger och pyr. Vill bara bryta ut känslorna för mig, hjälper boxning, jag får slå sparka mot en säck, helst skulle jag vill ropa åt den. Jag är inte galen men jag vill inte heller göra någon illa då kan döda ting få sig en smäll iställe. Så har ni ingen aning vad ni skall köpa åt mig till present någon gång så en svart boxning-säck med rosa everlast boxningshandskar. De som känner mig och läser nu så vet att jag skämtar i vissa meningar.

När man är irritera så måste man ju få ut känslorna och bästa sättet att ta ut det fysiskt. Jag menar inte att ni ska börja kasta porslin i golvet utan ta på gymnastik kläder åk ut spring av er, boxning eller något annat bara ni får ur det från ert system i kroppen.

Hade ny musik till Kristinestad igår, jag vet inte än om jag tycker den helt bra. Så vad tyckte ni? Bra eller dålig musik? Har en annan som jag skulle kunna använda, texten i musiken är bra pepp men musiken var inte riktig wao känslan över. Har lyssnat genom den flera gånger och börja gilla den men nu provat i live så då känns den inte riktigt helt 100.

Gärna kommentera vad ni tycker annars kör vi hårt idag igen! Kom ihåg Malax att vi är i braghegården ikväll och Petalax lågstadie skolan.

Hold your head up and don't let anyone look down on you!


Lots of love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar