bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Tiden den rusar iväg

25 november 2011

Tiden den rusar iväg

Oj va min kropp är trött så jag tog faktiskt sova lite längre imorse. Jobb, skola, flytta, mat m.fl. att hinna med allt så är lite hektiskt för tillfälle men sov första natten i den nya lägeneheten och vet ni va? Det var otroligt skönt! Inget mera sova-äta-titta tv på samma ställe utan, äntligen kan stänga dörren till vårt sovrum. Fast jag har inte flyttat än men jag är ju förstås ofta där hos min fästmans lägenhet. Jag flyttar så smånigom från min lägenhet i Vasa eftersom jag har inte tid att vara där. Synd för det har varit mitt hem i några år och stor trivdes men det är dags att någon annan får njuta av den samt att jag byter blad i min bok och till ett nytt kapitel i mitt liv.

Dagens projekt att inhandla mat, kemikaler till lägenheten sedan ta några grejer från min lägenhet och hålla ett lillajuls Pump-pass på WasaMove så kom och ge mera energi så ni orkar gör eran lillajul stuff sen! ;) får ju faktiskt testa mina "skills" ikväll med stepbredan. Spännande... :D

Så om jag inte bloggar imorgon så skall jag önska er en trevlig LillaJul kom ihåg varför ni firar och inte bara firar för att det ska firas ;) och så måste jag säga en sak till jag önska alla muslimer därute en trevligt nyår också.


Kramar

Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar