bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: att landa

21 november 2011

att landa

Bokstavligt så har jag landat igen i Finland. Skönt för nu känns det som jag har en massa energi på nytt och förstår vad jag håller på med. Skönt att landa får jag säga om mig själv. Nu vet jag vad jag gör fel så jag kan jobba med det och veta vad min starka sida är. Jag har träffa vänner som jag kanske inte ser mera men vilka underbara människor att man kunde tala med dem bara så fast det var första gången. helt otroligt.  Och inte tala om ledaren vilken utstrålning, jag tror att alla deltagare drog in all information av henne. Duktig att lära ut och man fatta att "jaha, de va så de funkar". Maria Olofsson hette ledaren så vill ni gå och titta på hennes hemsida så där har ni den.

Men tillbaka till vardagen igen och jag måste få säga att 20 min från Umeå till Vasa alltså varför åker man inte oftare? Helt otroligt snabbt och lugnt så det är synd om de tänker avsluta den rutten för att jag rekommendera verkligen att åka med Air Baltic till umeå. Mysig stad, lite lik Vasa men kanske större shopping. Varför inte julklappshandeln? Ta in på hotell någon natt, inte dyrt och mmm.. hotellfrukost är bara bäst!!

Bilderna då? Jo de kommer imorgon måste kanske städa upp mig själv och åka till skolan.. SEN min favvo måndag Wasamove, 16.30 och Närpes 19.00. Kom med de sista gångerna före julen nu så ni har plats med lite annat över julen. Håll ut! Jag måste få dela med en låt som e gammal (ganska) men är så ljuvlig, hade glömt borten den men den spelades i studion då vi fikade.




Have fabolous day girls and boys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar