bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: 8 dagar kvar

28 november 2011

8 dagar kvar

till Piloxing eventet i Kristinestad! Facebook trycker ni på facebook så kommer ni in på eventet för att få mera information och gärna delta för de 30 första får en PINK goodiebag! Vad som finns i den avslöjar jag inte ;) men små saker kan behövas för Power, beauty m.m.

Första advent har gått och jag har inga julklappar handlade. Vet att jag skall behöva ha en deadline på mitt arbete som är för långt ifrån. Men sätta på ett kol nu så jag kan vara nöjd med de jag har åstadkommit.

Sista klassen för Piloxing i Närpes ikväll så kom och ta ut det sista ikväll, jag har en överraskning åt er! Annars vanligt Wasamove. Beautiful Monday.

"Believe in you"

Kram
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar