bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Dimma? Regn?

10 november 2011

Dimma? Regn?

Man skall inte klaga på vädret men jag måste idag är det rätt tråkigt därute men positiva är att bästa sättet att promenera eller joggning dylikt är perfekt för mig iallafall. Passligt kallt och man får lite ros på kinderna, vilken frisk luft vi får av den.

Bild av Johanna Wester

Piloxing-kläderna är beställda så de vill komma inom några veckor! Yiiha! Blev sugen själv att beställa men jag kunde behärska mig. Eftersom jag är bortrest nästa vecka så måste jag spara in lite ifall jag skulle hitta mera kläder och skor, kanske lite julklappar. 

Annars keep on working girls and boys! Hur går det med träningen därute i världen? Har köpt en kettlebell som jag ska öva mig på, startar imorgon kl. 08.00 med lättjoggning och träna stenhårt med kettelbellen på gräsmattan. När man tränar med kettelbellen så måste man tänka på tekniken och hur man använder den för det är lätt att göra fel och skada t.ex. nedre delen av ryggen, knäna. Men mera om det imorgon efter träningen.
Även om det är mörkt och trist väder så försök få rumpan från soffan och ta en promenad, gå på gruppträning, yoga, pilates what so ever och få mera energi och endorfiner! There is NO EXCUSES!!


OBS! Pilatesinspirerad motionärer för MI så är vi PJELAX skola ikväll och inte i gymnasiesalen så ni inte kommer till fel plats.




Trevlig tränings-torsdag! 


Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar