bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hitta ett fel

11 november 2011

Hitta ett fel

Nike traning club-sida på youtube.com, klicka för att förstora.
Vad hittar ni för fel på sidan? Nike traning club sida (nike women) på youtube. Bra sida om övningar men när börjar kolla runt på sidan är det något som inte passar in på sidan. Och det sticker otroligt i mina ögon. Ser ni det?

Iaf har jag träna utomhus idag eftersom det finns inte höjd längd eller rum för mig i här hemma att träna så jag tog några övningar från NTC youtube klipp och lägg till några cardio till plus kettlebell övningar och avslutade med 30 min yoga från min mobil alltså app. Jag har testa min yoga app och tycker den är riktigt helt okej att använda jag har nämnt den i ett annat inlägg

När man använder kettlebell vikter måste man tänka på att balansera eller lägg all tyngd på hälarna, rak rygg och man skall kommer över 90 graders vinkeln, finns många youtube-klipp kan lär sig hur man använder kettlebell-vikter t.ex.




Kom ihåg när man börjar att börja med lätta kettlebells så man går ut för hårt i början utan tränar upp musklerna. Man fokusera rätt mycket på att lyfta med lår, rumpa, spänner magen och inte knän och rygg. Bra funktionell träning för kroppen.

Kom ihåg de som är i Närpes området imorgon runt kl. 14-16 kan komma och se på modevisning Winter edition utan snö! Vinterkläder kommer att visas vid Run&Go imorgon, så vi ses där! Och inte vi ses så önskar jag en trevlig helg till alla!


Kram
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar