bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: T.G.I.F

04 november 2011

T.G.I.F

Lovely fredag firas med att baka macarons som lyckas inte riktigt bra men gott försök. Nya tag någon ny dag då jag har tid. Skulle inte ha tid att göra dem men jag måste bara göra dem. Misslyckande den här gången i formen men troligtvis ätbara! (de var ätbara)

Träningsdag: Pump och kanske lite mera cardio men jag har ont i foten. Tror att det är en helande effekt efter har varit till Gunnilla och var under elektriska filten och nej jag blir inte utsett för eletriska chockar utan bli behandla som vanlig, känner ingenting.

Tips om en hälsosam pajbotten, att du har cirka 4 dl var av 2-3dl spelt mjöl eller grahamsmjöl (eller gör allt grahamsmjöl dvs. 4 dl) och 1 dl vetemjöl och en kvarg burk, några teskedar vatten och några matskedar mjuk smör. rör ihop och sätt i kylskåp 5 minut och för grädda i ugnen på 175 grader.

Helgen blir troligtvis lugn, måste byta min däck på bilen och träffa svenskfrämmande före de åker igen. Och planera för framtida roligheter! ;)


Trevlig helg damer och herrar! NJUT!



Love 
Ann



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar