bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Kläderna har kommit!

22 november 2011

Kläderna har kommit!

De som har beställt Piloxing-kläderna så de har anlänt bara någon topp som kommer senare! Och idag skall jag bjuda på några bilder faktiskt från förra veckans roligheter.


Stockholm, biblioteksgatan

Stureplan

Dag 1 på utbildningen


Från hotellet

Dag 3




tagit av maria olofssons blogg, HÄR är det underbara gänget som blev instruktörer!
Vi rockar fett! 

YES! Dansaerobic-instruktör!


Umeå city

Yummy! Kommer att testas här på bloggen
Mysigt att få träffa en kompis och fick se universitet, hur hon bodde. Universitets område var mäktigt måste jag säga om jag har varit yngre så har absolut studerat där till ekonom! Men jag är glad och nöjd som det är nu just och var roligt att få se nya saker och främst att ta sig till fram med egna ben. Klart det har varit roligt att haft min fästman med men det är något som man behöver ibland. Kanske en bekräftelse att jag klara mig själv också.

Ifall idag har jag knepat och knåpat. Snart äta lite och åka iväg till Kristinestad och ni vet Piloxing kl. 19.00 i med detta skall jag också dela med mig om ett event som kommer att ske så smånigom!

klicka för att förstora
Så vi ses ikväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar