bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: pladask!

15 november 2011

pladask!

ibland faller man pladask på rumpan och inte tar sig upp. Så känns det efter fick svar av lärdomsprovs undersökningen jag skulle göra så nu känns det lite suck och stön, vad göra nu? När kommer jag bli färdig? Jag som vill ha det här undan som med e klick med fingret men nej... Börja om från början? Lockande? Nej. Men det finns lösningar på allt. Det bruka finns en som vet hur mitt liv kommer att se ut så hoppas det kommer något gott från detta då också. Måste se det positiva annars orkar man inte med nedgångar. Pressar man ner sig ännu mera så då kommer du till botten och dit vill man inte komma utan man tar det som en utmaning och kämpar vidare.

Skall åka iväg den här veckan kommer igen på måndag morgon. Jag tänker blogga fast jag är över på andra sidan sjön! :) Jag har planerat lite vad jag skall göra och som sagt det kommer att bli bilder. Kanske får mera inspiration och får träffa vänner där också! Och förstås min släkt. Som sagt jag har alltid haft en förkärlek till stockholm, kanske för att jag vet mera av sthlm än av min egna huvudstad Helsinki. Gatorna, tunnelbanan, lukten (även om det luktar mest avgas så har det en lukt), människorna. Skall kolla upp eller researcha lite på andra ställen än i affärer. Kommer att bli roligt men synd att inte min fästman kan komma. Så ikväll åker jag efter Piloxing i Kristinestad! 

Har ni frågor så är jag fortfarande kontaktbar hela veckan på email, telefon, facebook osv.

Vi börjar Kl. 18.00 ikväll i Kristinestad!! Glöm inte det :) Vi ses då!


Love
Ann



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar