bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Internet marknadsförings timme

03 november 2011

Internet marknadsförings timme

Sitter faktiskt på internet marknadsförings timme och får blogga! Vi ha gjort en websida som jag har med på min högraspalt längs ner men som sagt den är bara ett test och som smånigom kommer att göras till en "riktig" hemsida någon dag. Jag bara bloggar nu för tillfälle att man skall egentligen ha en webbsida men jag börja blogga före och använder den som min hemsida tills jag får en egen webbsida. Någon som är duktig på sånt? Ta gärna kontak med mig.

Intressant med den här timmen och förhoppningsvis får mera kött på benen av kursen och använda det man har fått av kursen.

Sen så blir det arbete pilatesinspirerad motin i gymnasie salen, Närpes via MI kl. 20.00. Om ni vill ha en skön avslappningstimme med bålstabilitet som den röda tråden.

Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar