bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Frogs are popping out from my mouth

01 augusti 2011

Frogs are popping out from my mouth

Ibland blir inte saker riktigt som man tänk sig. Som idag när man vill ha saker att fungera som det ska både språkligt och ur spelaren!! Men som sagt allt kan inte gå på rells alla gånger. När man håller klass så vill man att pratar bra och allt går som det ska.

Tar nya tag nästa gång... Annars har jag inget speciellt att säga idag, ni vet måndagar. Men fick göra mina favorit sysslor. beställde äntligen en ny telefon så nu behöver jag kanske inte använda tejp något mera åt min telefon. Blev en dyr historia men jag älsar tekniska prylar men attans dyra!

Dagens filosofi är ta hand om era fötter! Man använder fötterna alla dagar därför är det bra att fräscha upp sina trötta fötter med fotbad, fila dem med pimpsten och smörj in dem. Jag har en bra salva jag använder som mjuknar upp fötterna. Visar tuben en annan dag. Pimpsten kan använda på benen också för att mjukna upp håren man kan faktiskt få bort hår på ben med hjälp av pimpsten (tro det eller ej men jag har bevis!) inte på mig själv. OBS OBS använd pimpsten försiktigt på era ben eller under vattnet men FÖRSIKTIGT för annars repar ni huden. Smörj in fötterna före man går och sover sätt på strumpor så det drar in i fötterna det finns t.o.m. speciella strumpor för lotion feet.

Have a frogy day! (googlad bild)



Peace
Ann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar