bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: so you think you can dance.

31 juli 2011

so you think you can dance.

Såg det i fredags när jag var hemma faktiskt för mig själv och tittade TV! Sällan att man använder "burken". Menjag blev helt inspirerad av det här klippet. Enjoy! 




Själv så lämnar jag datorn och njuter av vädret därute med en kopp kaffe. Brukar oftast dricka grön te för att min mage mår bättre av det och man får i sina polyfeloner dvs. en sorts antioxidant som vi behöver dagligen. Det som finns i grönt te kan faktiskt skydda oss från cancer och fria radikaler i dna och celler. Men kaffe också bra bara man inte överkonsumera det. Både grönt te och kaffe är bra efter maten för matsmältningen.
Jag ska ge ett tips/bild på ett gott te ni kan köpa t.ex. på ekosoppi i Vasa och det finns en tjej här i Närpes som också säljer dem. 

Så vi ses damer och herrar! Njut av livet!

Love 
Ann

4 kommentarer:

  1. Underbar morgonträning! Jag föreslog detta för min sambo, men han konstaterade att man blir så trött av det där och att man måste gå tillbaka och lägga sig ;)

    SvaraRadera
  2. Haha! Tror jag skulle få samma svar också. :D Men skön morgonträning iaf! :)

    SvaraRadera
  3. Bra blogg du har! Inspirerande när man själv tycker om att träna. Läser gärna alla tips du har inom kost/träning/nedvarvning :)

    SvaraRadera
  4. Oj tack! :) Kul att du tycker om den. Det värmer en! :)

    SvaraRadera