bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Inomhus

10 augusti 2011

Inomhus

Ikväll har vi PILOXING inomhus, tycker det känns lite kallt för att vara därute speciellt om vi är barfota. Vi är i gamla finska lågstadie i Kristinestad kl. 19.30. Varmt Välkomna alla! :)

Jag har varit utan internet förutom på arbetet då men haft min lilla mokkula hem hem så jag har fått syssla med annat då en att stirra på skärmen för kvällen. Måndags så var jag på möte så jag fick en del ideér som kommer att verkställas nästa år. Mera detaljer längre fram.

Tycker det är så roligt att planera och lägga upp mål men problemet är att man vill så mycket att tiden vill inte räcka till, Varför lägger vi inte en dag till i veckan? :)


Be strong, be healthy! Yeah!
Lots of hugs
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar