bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: You got the victory!

23 augusti 2011

You got the victory!

Jisses vilket ös av svett och glada människor ikväll, härligt! Tyvärr har jag inga bilder att dela med mig av eventet men säkert kommer det på NGF hemsida eller något. Första gången att ha en så stor grupp på över 50 pers? eller mera var det säkert. Kändest lite skakigt först och nervös men när man kommer ut från sin comfort zone så slappnar man av och har kul! :)

Det som jag försöker att säga att när var det sista gången du slappna av och shake loss, tänkt inte på något och bara var dig själv? Vi hade zumba och Piloxing ikväll båda passen har något gemensamt det är... Come out from your comfort zone. Släpp löss, lee, tji och tjima lite under timmen. Det är roligt för instruktören och för andra. När man ut ur skalet tro mig ni har mycket roligare! Och då kommer vi in på självförtroende. Tro på dig själv, älska dig själv, jag lovar att man mår så mycket bättre av det att aceptera sig själv. För några år sen trodde jag aldrig jag skulle stå på en scen och hålla Piloxing men vi växer människor, tar emot, bygga sitt självförtroende. Jag har lärt mig att aceptera mig själv och tycka om mig själv, klart jag har dagar då jag tänker varför måste jag va sii och så men då tänker jag att men jag e pretty amazing på mitt sätt.

Så jag hoppas ni alla har haft det trevligt ikväll, jag iallafall har haft det, förgyllde min dag! :) Hoppas vi ses på Piloxing kurserna i höst, Jag lovar att ge er ett egoboost, massor av kärlek framförallt mera ljuud ur er! :)

When you coming out from your comfortzone, that day is the day you're life begin.

Tack och Gonatt

Ann


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar