bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: KICK OFF!

15 augusti 2011

KICK OFF!

jepp, tjejer och killar den 23 Augusti så sparkar vi igång med en gratis prova på gång på olika timmar med NGF och jag (eller BEYOU fitness). De flesta timmarna är 30 minuter så ni får prova på om det är något för er. och det är GRATIS!!

Schemat ser ut så här:

Vi börjar med jag! kl. 18.00 med Piloxing!
Sen funktionell träning kl. 18.45 med Susanna Dahlbo
Zumba! kl. 19.30 och till sist en lugn strechtning på 15 min.


Så ni kan kom och testa på kursutbudet, ställa frågor, anmäla er till kurserna. Tyvärr har jag inte fått in handskarna än men jag har alltid med ett prov par om ni vill testa på timmen eller annars. Och kom ihåg inga förhands anmälningar. Ta med ditt strålande humör eller icke strålande så ska vi få dig med ett leende när du går hem iallafall! :)

Lägg till bildtext
Ikväll var alla on fire! Alltså jisses va kul det var, det märks att ni börja bli redo för höstens träning! YEAH! så härligt så efter träning var jag så hungrig så jag skall dela med mig lite av min mellis. turkisk yoghurt, plommon, blodgrape, solrosfrö, kokosflingor, linfrön i en mumsig kombination.


den delikata, den milda,  den suveräna.... MELLANMÅLET
+ en rågfralla med kalkon pålägg. :) with no added sugar! just natural flavours. Väldigt mättande så man behöver inte göra så stor potion av det. Så nu är man nöjd för idag iallafall, nya upptåg imorgon!

Never give up, never give in. Believe in you!

Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar