bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Skönt!

24 augusti 2011

Skönt!

Nu har man lugnat ner sig efter frustrationen idag, helt avslappnat men fortfarande utan sal i Kristinestad. Hoppas jag hittar någonstans att vara iallafall. Som sagt var till kaskö tull idag och hämta de här god bitarna
Piloxing-handskarna finns i lager
Med ny färg! Lite mörkare eller starkare färg på handskarna men samma innehåll. Dessa fina handskar kan köpa av mig före eller efter klasserna jag håller. Om ni vill tar ni kontakt före och säger jag vill ha ett par! Så får ni testa under timmen för jag har alltid ett par extra med mig som ni får testa under timmmen.

Så tänkt jag lite på kick-off från igår jag vet inte riktigt var alla människorna försvann när det blev stretchning. Jag måste säga att det var synd om de som inte deltog för det var väldigt bra för kroppen och många skippar den delen men det kan faktiskt vara nyttig om man som sagt tränar hårt och försöker går ner i vikt t.ex. och slutar mitt i allt för att kroppen inte orkar då kan det var en orsak att man har glömt att stretcha musklerna, då kan det också vara försent att man måste uppsöka massör eller fysioterapeut för att får bort skadorna. Så tänk på det att stretcha är viktig alla fall till en styv kropp. Jag vet själv att jag fuskar med stretchningen och kommer på mig själv inte när jag öm efter träningen utan är skada, sjuk i musklerna. Så lägg på din lugna favorit låtar och töjj framför tv:n eller dylikt. Ni har tid! Som sagt sjuk axlar, armar efter jobbet stretch stretch stretch säger jag så har ni inte migrän eller huvudvärk. Man behöver inte knarka piller utan ta hand om din kropp. Det tar så länge att få bort medcinskarester ur kroppen som inte behöver finnas där.

happy souls lives in happy bodies

Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar