bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: See you tonight!

23 augusti 2011

See you tonight!

På kickoff! i simhallen kl. 18:00, påminelse påminelse! :)
Ringer runt och jagar människor idag men alla är busy. Märker mitt språk är väldigt blandat ibland från några ord på finska, engelska till en härlig a la ann språk. Hoppas ni fattar vad jag skriver annars måste ni säga till! :) Kom på mig själv när jag skriver pratikrapport att den skall bara vara 5 sidor och inte 15!! Vet inte var jag har tagit 10 sidor extra ifrån ibland slår det bara slint i hjärnan.

Gör en tacopaj så här snabbt nu för jag ska iväg. Ger recept imorgon och övningarna. Har ingen som fotar mig när jag gör övningarna, lite svårt att göra allt själv ibland men som sagt det vill komma!

Har lite bråttom som sagt, men inte stressad! :) Så jag säger att vi ses ikväll och rockar loss med whip it, sexy salsa, low low and lots of other movement! 

Peace and Love!
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar