bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Hello this is your secret admire...

22 augusti 2011

Hello this is your secret admire...

Kom inte på någon rolig titel på mitt inlägg idag. Så den får duga. :) Länge sedan sist igen, haft lite fullt upp med det ena och det andra. Slutade mitt sommarjobb i fredags, kändest lite vemodigt men livet är bara så. Jag har fått mera erfarenhet och nya bekantskaper, Vad bättre kan nu inte de vara? Förstås bakade jag ju något smarrigt.

Franskmaräng..mmmm... 
 Om ni vill ha receptet kan jag ge ut det, endast på begäran. I helgen gjorde vi inget speciellt utan helgen gick bara som ett swisch. Den här veckan har jag s.k. halvsemster, helsemster blir det på lördag eftersom jag kommer att lämna landet en vecka! Skall suga in nya inspirationer, energi och mycket mycket mera.

Min vecka ser ut som så här:

Måndag: Vasa dag, gym och Piloxing
Tisdag: KICK OFF! med NGF så alla häng med!
Onsdag: Planering, skolarbete och sista Piloxing i Kristinestad
Torsdag: kontorsjobb hemma, möte och sista Piloxing i Närpes
Fredag: Frissan, mys och åka ner till Helsinki airport
Lördag: booked on flight MA4741, ETA 14:20 in SJJ.
Söndag: Befinner sig i Tarevo, Bosnia and Herzogovina.

Det börja märks på att människor vill börja röra på sig, Härligt säger jag! Har lite tips på att göra en tråkig promenad rolig. Använd fantasin lite, titta runt omkring din omgivning vad du kan träna lite extra som mot en bänk kan man göra push ups, sidoplankan och triceps pump (visar dem imorgon hur man gör), använd trappor spring i dem och gör t.ex. medan du går så ta utfall. Kan visa övningarna imorgon, i bild form.

Vill ännu säga om KICK OFF imorgon vi är i Simhallen, Närpes. Börjar mig kl. 18:00 missa inte det! Helt gratis ända ni behöver ta med er är er själva, ett liggunderlag, handuk och vatten (även dina kära vänninor, bekanta och pojkvän är hjärtligt välkomna!)


No matter what, Always be the bigger person.


Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar