bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Out of stock

02 augusti 2011

Out of stock

Piloxing-handskarna som jag säljer är för tillfälligt slut men jag har beställt så de vill komma om par veckor. Don't need be worried! Jag faktiskt berätta om de här handskarna, väger 250 gram, ser ut som vanliga handskar och kan användas till vad som helst nästan t.ex. när man är ut på powerwalk. De här handskar tonar musklerna när man boxar och i pilates. Det är inte meningen att man ska få stora manliga muskler utan få bort gäddhänget istället. Användningen i Piloxingen är att få mera balans och rytm i boxningen, resistensen i pilates blocken. Har alltid med ett test handskar så man får prova hur det känns att använda dem. :)

Var faktiskt på en mini träning ikväll, därav zumba 1H, arm och axel styrketräning efter. Jag skall träna bättre mina muskler!! It's a goal. Styrketränar man så orkar kroppen med tyngre "jobb" men också med stilla sittande jobb. Men kom ihåg att det är viktigt att töja ut musklerna efter åt för annars kan det ge en negativ effekt åt kroppen. Vill gärna att det ska kännas efteråt också så man vet att man ha gjort någoting iallafall.

Imorgon skall jag ge ut ett recept på min super snabba lunch soppa!


Peace and  lots of Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar