bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Rattattaa!

18 juli 2011

Rattattaa!

Cloooser come and pull me closer, oui!  Tänk att få ha salsa skor och en salsa kläning, dansa loss! det skulle var någonting. Hade klass på Wasa Move ikväll eller kom just därifrån med Piloxing. Shake loss med salsa pop och lika tuff som muhammed ali när vi boxas och lika sleeky som Natalie Portman i Black swan. Underbara människor som träffar på.

Så kommer till mina svagaste min finska, då man vill så gärna hålla diskussion med en vän och vill svara så trycker man som på och försöker få något ur en men det går inte och jag blir lessen på mig själv eller arg över att jag inte får något ur mig fast jag vill så gärna prata med personerna! Morr på mig själv. Jag tror många har samma frustration som mig inom olika områden men bara håll ut, man lär sig till sist!

De jag egentligen vill säga nu är att de som vill ha privata grupper som att ni är ett kompis-gäng som vill komma kör Piloxing endast med sina vänner så kan ni kontakta mig så söker jag upp en plats som passar er och era önskemål. Att ni gör som en offert till mig vad ni vill göra t.ex. Piloxing, aerobic, styrketräning m.m. Så sätter jag upp ett program till er och kommer överens om en summa. Samma sak för vårdare som arbetar skift och kanske inte har tid att komma på kvällen att ta gärna kontakt om ni så vill. Jag vill ju fylla era önskemål. Men jag vet inte hur jag ska få er så peppad att ni skall börja några kommentarer :) Skulle så gärna vill hör era åsikter.

Här är email: ann.franzn@gmail.com
telefon: 040-5691763
Facebook: BeYou Fitness



Ta hand om er!
Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar