bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Tack tack taaaack!

07 juli 2011

Tack tack taaaack!

Vill så mycket tack för dem som deltar på Piloxingen i Närpes och Kristinestad, ni får mig att le. Underbara människor som ger allt! Ser glöden i er! Hoppas ni boostar ert ego till max! ;)

Jag vill också tack min underbara mamma som ställer upp för mig, Superwomen nr 1. Jag älskar dig, mamma du är bäst! Men också de vänner som ställer upp och kommer på mina klasser, känns skönt att ha ett stöd och faktiskt vill prova på! Vilket rik liv man har :)

Om ni har frågor ni vill ha svar på så fråga vad som helst, via telefon, här, eller email och facebook. Va inte blyg att fråga för jag vill veta om det är något ni funderar över eller tycker något skall kunna förändras så säg gärna till för jag kan inte läsa era tankar. Meeeen jag ska ge er ett tips idag om en krydda.

Kanel kan man t.ex. sätta i kaffe för en extra smak (jag iaf tycker det är jätte gott!). Egenskap som den här underbara sak har är att det dämpar hungern, visste ni det? Men man skall inte överkonsumera kanel eftersom gör man det så kan det bilda gift i kroppen, som man inte ska ha. Kanel kan man sätta på gröt, smoothie, kaffe, te, nästan var som helst egentligen. De va det!

Peace and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar