bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Passion

23 juli 2011

Passion

Ni har sett att vårt liv är skört att vi vet aldrig när den dagen vi somnar in och inte vaknar upp igen. Därför tycker jag att man skall leva sitt liv till fullo och ta hand om sina medmänniskor även om man inte "passar" med alla människor. Allt är med respekt, att respektera att en person är annorlunda mot vad man själv är. Varför måla världen svart när vi kan vara färg glada?

Därför vill jag säga om passion att göra det man brinner för att jag har en passion att träna, mat och ge kärlek. Låter konstigt men jag älskar att vara instruktör och få peppa människor att må bra och tycka om sig själv. Jag älskar människor! :) Kost och naturprodukter är något som jag har växt upp med och som jag vill dela med mig här med er. Kärlek är något som alla behöver. Man har har drömmar om saker man vill göra t.ex. resa, något som du vill bli. Vad väntar du på? Just do it! Tänker över det som man måste göra för att komma dit, ett mål i liv.

Så tänk lite extra på de ni älskar och varför inte ge en kram extra hård?

Respect and Love
Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar