bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Starship

06 september 2012

Starship

Torsdag är här och yes nu kör vi på Lady Line Piloxing kl. 16.30, tule tule! Spännande? för mig är det. :) Vill gärna hör kommentarer efter VAD du tycker om Piloxing. Har faktistk tjuvläst lite på andra bloggar. Och klart det delas in olika jag ogillar eller gillar. Alla gillar ju inte samma sak och inte kanske får ut samma sak ur ett pass som någon annan.

Bruka alltid säga vilket än pass man går på som är nytt, ge det en chans och prova på några gånger före man som kläcker ur sig något. Ibland är kärlek vid första ögonkastet eller så måste man bli vän med det eller förkasta det. Men jag vill höra gärna som feedback på klassen ifall någon läser min blogg, gärna gott och ont.

På lördag så kommer jag var modell eller mannekäng åt Run&Go och jag skall ha på en riktigt snygg, funktionell jacka och byxa. Den var så skit snygg och äckligt bekvämt att ha på mig! Jag skulle behöva en ny höst jacka som är både funktionell och snygg som man kan ha vardagligt och då jag är ut på mina klasser. Men det är omöjligt. Kanske designa sina egna kläder skall vara något? Då man behöver flera olika jackor för olika tillfällen. Kräsen som man är då så hittar man inget. Har någon ett förslag på snygga jackor som tål vatten? Skick in! :)


SSP/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar