bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: Fancy pants

25 september 2012

Fancy pants



Skön tisdag med massa av plast runt mig (utbytning av fönster hos radhuslängan), papper och böcker. Fått mitt packet från Deutschland! Vad tycker ni om mina nike leggings? Ser lite ut som lång kalsonger men så sköna och lite råa i stilen. Tröjan är också ny och så skön. Kul med nya stuff, kanske jag använder leggingsen på torsdag på LL. 

Tack för tidningen som skickades med! Hallooo Deutsche!
Lite småkär i Tyskland eller har alltid varit, när jag var liten tittade på en tysk kanal RTL med A-team, power rangers. Kanske nån dag får ta semster dit också, nån dag, nån dag.

Jag vill så gärna ut och springa! Men jag vågar inte för min stuckade fot är inte i form än, värker lite. Men styrketräning och hiit-interval kan man ju alltid göra. Step/muskel på MG depån och Piloxing på NGF skall vi pröva med. Hitta ett fantastiskt roligt klipp av Piloxing imorse. Fick ett gott skratt eftersom jag var inte så pigg på morgonen. 


Wooohoo!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar