bloggtoppen.fi - finlandssvenska bloggar Ann Franzén: shimmy shimmy yah shimmy yam, shimmy yay!

07 september 2012

shimmy shimmy yah shimmy yam, shimmy yay!

Med ett gott humör kom man hem igår. Trött men helt värd det. :) Små saker kan gör en väldigt glad och jag är så glad att nästan en tår kommer från mitt öga. Jajaja... Jag är en cry baby.

Men mina muskler mår inte bra finns flera faktorer som spelar in, antingen är det att jag har sovit fel eller så har massören rört några muskler som jag inte visste om eller så har jag en förkylning på gång som jag försöker att stoppa med min fulla makt. Förkylningen har inte brutit ut och jag vill inte heller så i med allt som kallas anti-förkylning. Jag vill inte ha dig.

Träning blir lugn. Tänkte på ben men jag tror jag spara det till söndag eftersom jag har ändå timme på LL då också :) Har tänkt mig lite stretch, yoga och pilates mix, skön musik och sköna övningar. Passar perfekt för det här regn vädret.

Ikväll och imorgon är slättens mystik och mat på torget i Närpes. Skall var med och prata om träningsformer vid NGF så kom via och prata med oss! kl. 19 är vi där. Och imorgon kl. 14 fashion show!

Inspo


Booya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar